Asistent prodejny Ostrava - brigáda

MEYRA ČR s.r.o. je významnou společností specializující se na dovoz a prodej kompenzačních pomůcek pro osoby s hendikepem a omezenou pohyblivostí.

Do obchodního týmu na naši pobočku v Ostravě hledáme posilu na pozici:

Asistent prodejny

Nabízíme brigádu. Vhodné pro studenty VŠ bez praxe nebo seniory.


Co vás čeká

  • Podpora chodu prodejny Ostrava na adrese: Bendlova 377/8, Ostrava – Mariánské Hory.
  • Komunikace se zákazníky.
  • Naučíte se rozumět produktům, které mohou lidem velmi pomoci nejen s mobilitou a naplňovat tak moto naší společnosti: "Usnadníme lidem pohyb".

Co budete potřebovat

  • Středoškolské vzdělání.
  • Dobré komunikační schopnosti.
  • Schopnost pracovat samostatně.
  • Pečlivost a spolehlivost.
  • Uživatelskou znalost práce na PC – práce v programech Office.
  • Anglický jazyk výhodou.

Nabízíme

  • Získání praxe v oblasti zdravotnických prostředků.
  • Práci na dohodu.
  • Práci na 16 hodin týdně (resp. 2 x 8 hodin) dle individuálních časových možností.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.

Nástup

  • Dohodou.

Kontakt

V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem k rukám pani Evy Pompeové, tel. 724 036 950, e-mail: epompeova@meyragroup.com.

Kontaktováni budou pouze kandidáti vybraní k osobnímu pohovoru.

 

Zpět na výpis pracovních pozic

Sdílet na:
nahoru

Využíváme cookies, abychom vám umožnili pohodlné používání těchto webových stránek.
Souhlasíte-li, klikněte na tlačítko Přijmout všechny cookies – budou uloženy všechny cookies (technické/funkční, analytické/výkonostní, marketingové). Více viz Používání cookies.

Přijmout všechny cookies
Nastavení cookies