Využíváme cookies, abychom vám umožnili pohodlné používání těchto webových stránek.
Souhlasíte-li, klikněte na tlačítko Přijmout všechny cookies – budou uloženy všechny cookies (technické/funkční, analytické/výkonostní, marketingové). Více viz Používání cookies.
Asistent prodejny Ostrava - brigáda
MEYRA ČR s.r.o. je významnou společností specializující se na dovoz a prodej kompenzačních pomůcek pro osoby s hendikepem a omezenou pohyblivostí.
Do obchodního týmu na naši pobočku v Ostravě hledáme posilu na pozici:
Asistent prodejny
Nabízíme brigádu. Vhodné pro studenty VŠ bez praxe nebo seniory.
Co vás čeká
- Podpora chodu prodejny Ostrava na adrese: Bendlova 377/8, Ostrava – Mariánské Hory.
- Komunikace se zákazníky.
- Naučíte se rozumět produktům, které mohou lidem velmi pomoci nejen s mobilitou a naplňovat tak moto naší společnosti: "Usnadníme lidem pohyb".
Co budete potřebovat
- Středoškolské vzdělání.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Schopnost pracovat samostatně.
- Pečlivost a spolehlivost.
- Uživatelskou znalost práce na PC – práce v programech Office.
- Anglický jazyk výhodou.
Nabízíme
- Získání praxe v oblasti zdravotnických prostředků.
- Práci na dohodu.
- Práci na 16 hodin týdně (resp. 2 x 8 hodin) dle individuálních časových možností.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
Nástup
- Dohodou.
Kontakt
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem k rukám pani Evy Pompeové, tel. 724 036 950, e-mail: epompeova@meyragroup.com.
Kontaktováni budou pouze kandidáti vybraní k osobnímu pohovoru.