Využíváme cookies, abychom vám umožnili pohodlné používání těchto webových stránek.
Souhlasíte-li, klikněte na tlačítko Přijmout všechny cookies – budou uloženy všechny cookies (technické/funkční, analytické/výkonostní, marketingové). Více viz Používání cookies.
Asistent prodejny Brno - brigáda
MEYRA ČR s.r.o. je významnou společností specializující se na dovoz a prodej kompenzačních pomůcek pro osoby s hendikepem a omezenou pohyblivostí.
Do obchodního týmu na naši pobočku v Brně hledáme posilu na pozici:
Asistent prodejny
Nabízíme brigádu. Vhodné pro studenty VŠ bez praxe nebo seniory.
Co vás čeká:
- Podpora chodu prodejny Brno na adrese: Cejl 107, Brno.
- Komunikace se zákazníky
- Naučíte se rozumět produktům, které mohou lidem velmi pomoci nejen s mobilitou a naplňovat tak motto naší společnosti: "Usnadníme lidem pohyb".
Co budete potřebovat:
- Středoškolské vzdělání
- Dobré komunikační schopnosti
- Schopnost pracovat samostatně
- Pečlivost a spolehlivost
- Uživatelskou znalost práce na počítači - práce v programech Office
- Anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
- Získání praxe v oblasti zdravotnických prostředků
- Práci na dohodu
- Práci na 16 hodin týdně (resp. 2 x 8 hodin) dle individuálních časových možností
- Odpovídající finanční ohodnocení
Nástup:
- Dohodou
V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis s motivačním dopisem k rukám pana Tomáše Rödera, e-mail: troder@meyragroup.com.
Kontaktováni budou pouze kandidáti vybraní k osobnímu pohovoru.